Frizzon waarom?

Omdat groei inspireert. Omdat je lekker gaat als je weet waar je voor staat. Omdat erkenning voor wat je doet motiveert. Mooie woorden, die we waarmaken in ons werk. Frizzon brengt sterke merken op smaak. Met een betere klantrelatie, meer merkzichtbaarheid en een effectiever campagnebereik.

Frizzon. Van uitdaging tot oplossing. Van informatie tot communicatie met karakter.

Trek in: oesters met wit wijntje op een zonnig terras
Dorstig naar: energieke smoothie
Oren voor: Maxwell
Zin in: krakende sneeuw onder de latten

Jacqueline Willemsen Verbindt als Frizzon-captain

Trek in: Ribbelchips met pindasaus
Dorstig naar: Gin Tonic’s
Oren voor: 909’s met dikke synths
Zin in: Het volgende festival

Floris Cornelisen Stuurt als opper merkman

Trek in: Spicy thai
Dorstig naar: Schuimige Tripel
Oren voor: Thom Yorke
Zin in: Wind in de zeilen

Mark van der Ham Frist de boel op als senior mooimaker

Trek in: (Veel) vers gegrilde
groenten uit de oven
Dorstig naar: Koffie
(of als dat teveel wordt, water)
Oren voor: New Cool Collective
Zin in: Trailrunnen

Janneke van Brakel Stroomlijnt de doorvoer van concept naar creatie

Voor wie?

Houd je persoonlijke voorkeuren thuis? Liever niet!

Wij geven smaak aan merken. Daarom delen we hier graag onze persoonlijke voorkeur voor wie wij graag werken en voor wie wij vriendelijk bedanken.

‘Ja graag’ voor:

  • Bedrijven die zelf geloven in dat wat ze te bieden hebben.
  • Bedrijven die weten dat communicatie meer dan een sausje is.
  • Bedrijven die een merk willen zijn.
  • Bedrijven die een duidelijke marktpositie willen innemen.

‘Vriendelijk bedankt’ voor:

  • Gewoon even…
    • … wat moois maken
    • … wat ideetjes
  • Bedrijven waarbij ambities niet rijmen met het marketingbudget.
  • Mensen die onaardig of niet respectvol zijn.