Frizzon waarom?

Omdat ‘groei’ van een bedrijf motiveert, omdat je sneller gaat als je weet waar je voor staat en omdat erkenning voor wat je doet aanstekelijk werkt. Mooie woorden die wij inlossen door ons werk voor sterke merken met een gelijke ambitie naar meer! Een betere klantband, meer merkzichtbaarheid en een effectiever campagne bereik. Van uitdaging tot oplossing. Van informatie tot communicatie.

Frizzon team
Dit is hoe we er op ons best uit zien, waar wij warm van worden en wat wij graag doen.

Trek in: oesters met wit wijntje op een zonnig terras
Dorstig naar: energieke smoothie
Oren voor: Maxwell
Zin in: krakende sneeuw onder de latten

Jacqueline Willemsen Verbindt vragen aan mensen als Frizzon-captain

Trek in: Die ene pizza met artisjokkenhartjes, maar dan het liefst zonder artisjokkenhartjes
Dorstig naar: Gember Goud
Oren voor: I’m the Scatman (ski-babop- ba-dop-bop). Eurodance natuurlijk!
Zin in: Mountainbiken tot de modder achter mijn oren zit

Bo Hendriks Zorgt voor effect als markt-kaper

Trek in: Ribbelchips met pindasaus
Dorstig naar: Gin Tonic’s
Oren voor: 909’s met dikke synths
Zin in: Het volgende festival

Floris Cornelisen Stuurt als opper merkman

Trek in: Lasagna (met teveel saus)
Dorstig naar: Rokerige whisky
Oren voor: Paul Kalbrenner
Zin in: Snowboarden

Ruben Heerings Verrast als ideeënman

Trek in: Spicy thai
Dorstig naar: Schuimige Tripel
Oren voor: Thom Yorke
Zin in: Wind in de zeilen

Mark van der Ham Frist de boel op als senior mooimaker

Trek in: (Veel) vers gegrilde
groenten uit de oven
Dorstig naar: Koffie
(of als dat teveel wordt, water)
Oren voor: New Cool Collective
Zin in: Trailrunnen

Janneke van Brakel Stroomlijnt de doorvoer van concept naar creatie

Voor wie?

De algemene opvatting luidt ‘houd je persoonlijke voorkeuren thuis’. Wel, wij denken daar net ‘iets’ anders over. Het is niet ondanks onze persoonlijkheid maar dankzij onze persoonlijkheid dat wij smaak geven aan merken. Daarom delen we hier graag onze persoonlijke voorkeur voor wie wij graag werken en voor wie wij vriendelijk bedanken.

‘Ja graag’ voor:

  • Bedrijven die zelf geloven in dat wat ze te bieden hebben.
  • Bedrijven die weten dat communicatie meer dan een sausje is.
  • Bedrijven die een merk willen zijn.
  • Bedrijven die een duidelijke marktpositie willen innemen.

‘Vriendelijk bedankt’ voor:

  • Gewoon even…
    • … wat moois maken
    • … wat ideetjes
  • Bedrijven waarbij ambities niet rijmen met het marketingbudget.
  • Mensen die onaardig of niet respectvol zijn.